Vakantienummer Franciscus Magazine

Het vakantienummer van Franciscus Magazine is weer uit! Begin jullie vakantie met een mooi voorwoord van jullie pastoor: ‘Geloof is aanwezig!’ en lees wat er vanuit Het Pastoraal Team, Opbouwwerk en bijvoorbeeld Volwassencatechese voor nieuwe ontwikkelingen zijn.

In de vakantieperiode blijft het Parochiesecretariaat open en het Bestuur praat u in dit nummer bij over hoe onze Franciscusparochie steeds meer vorm krijgt.

In het hart van het magazine vinden jullie het Franciscus Magazinnetje. Hierin wordt de informatie voor kinderen, jongeren en hun ouders gedeeld. In de tweede helft van FM laat elke kerklocatie horen hoe het hun gemeenschap vergaat.

Op de achterflap van FM staat een uitnodiging voor alle gezinnen uit onze parochie. Kijk maar en voel jullie uitgenodigd!

Nieuwsgierig? Hier kunt u het online nummer FM vinden.