Heilig Doopsel en Zalving

Op zondag 11 juli werd Rodrigo Arturo, het tweede kindje van de familie Wolters, door het H. doopsel in onze geloofsgemeenschap opgenomen. Pastor George diende het doopsel toe en Vincent Borgonjen assisteerde.

Na het Doopsel werd Rodrigo Arturo gezalfd met het heilzame chrisma en werd de doopkaars door de vader aangestoken aan de Paaskaars. De taak van de ouders en peter en meter is om dit licht brandend te houden zodat dit kind de glans en de warmte blijft uitstralen van een vaste levensovertuiging en van een sterk geloof.

Wij verwelkomen Ridrigo Arturo graag in onze parochie.
Het pastoraal team

Wilt u meer informatie over gedoopt worden in onze parochie dan kunt u het Secretariaat Pastoraal Team mailen of bellen: pastoraalteam@parochiefranciscus.net, tel.: 06-55 627 670. U kunt ook direct contact opnemen met de voorganger na een viering.