Tweede sobere-vasten-maaltijd | Parochiezaal Engelmunduskerk

water en brood

Op dinsdagavond 2 april is de tweede sobere-vasten-maaltijd om 18.00 uur in de parochiezaal van Driehuis. Eén met een nieuw bijbels thema: We gaan luisteren naar het oude bijbelverhaal dat zich afspeelt in de woestijn, waar honger geleden wordt en waar manna uit de hemel komt.

De eerste avond, afgelopen dinsdag, was zeer geanimeerd; er waren 18 mensen en we hebben goede gesprekken gehad over de bron en het water en de plek waar kerk en geloof gebeurt, maar ook gewoon gezellige verhalen en bijpraten.

Voor diegene die de eerste avond gemist hebben is dit een nieuwe kans! U ontmoet hier bekende en onbekende mensen; het is een mooi ontmoetingsgebeuren.

De bedoeling is weer dat iedereen die komt een eenvoudige boterham en/of  een stukje fruit meebrengt. Dat wordt verzameld op een schaal en dat wordt onze gemeenschappelijke maaltijd. Voor koffie, thee en water wordt gezorgd. Natuurlijk zal er ook weer een trommeltje aanwezig zijn waarin u uw uitgespaarde geld voor het vastenproject kunt doen!

Opgeven is niet nodig, U bent allen weer van harte welkom.