Engelmunduskerk Driehuis 125 jaar!

Engelmunduskerk

PROGRAMMA

Vanaf 4 april is er vier dagen lang een doorlopende tentoonstelling in de Engelmunduskerk.

Donderdag 4 april

• ’s Ochtends Activiteit voor kinderen in en rond de kerk
  • 14.00-17.00 u. Klaverjasmiddag (aanmelden verplicht)
  • ’s Avond om 20.00 u. Multimediapresentatie over de historie van Drie­huis en de Engelmunduskerk.

Vrijdag 5 april

• ’s Ochtends Activiteit voor kinderen in en rond de kerk
  • ’s Avonds om 19.30 u. is er een muziekcafé met optre­dens van locale bands.

Zaterdag 6 april

Eten & drinken: We dagen eenieder uit voor een creatieve bij­drage “Heel Driehuis Bakt”.

• 13.00 u. Inbrengen taarten en cupcakes voor ”Heel Driehuis Bakt”
  • 14.00 u. Concert Delta Singers
  • 15.00 u. Prijsuitreiking ”Heel Driehuis Bakt”

Zondag 7 april

• 10.30 u. Plechtige Jubileumviering met Mgr. Dr. J. Hendriks, Vicaris G. Bruggink, Pastoor George Paimpillil, Pastor Julius Elferink, Diaken John Versteeg en alle parochianen.
  • 13.00-16.00  u. Korenlint met optredens van ca 10 verschillende koren uit Franciscus Parochie i.o.

Engelmundus Jubileumbier:
Ook wordt er een speciaal Engelmundus Jubileumbier ge­brou­wen. Dit unieke IPA bier is een collectors item in cadeau­verpakking voor iedereen die voor € 1,25 per week “Vriend van Engelmundus” wordt.

Unieke vlag: Tevens wordt er in samenwerking het Stichting Dorpsfeest Driehuis een unieke vlag ontwikkeld.

Alle activiteiten vinden plaats in de Engelmunduskerk en/of Parochiezaal en zijn vrij toegankelijk.