Palmzondag 24 maart

Bij de Engelmunduskerk starten we om 9:45 uur in de parochiezaal met het versieren van de palmpaasstok. Neem je eigen stok (twee latjes van ca 70 en ca 45 cm) mee. Versierspullen hebben wij. Om 10:30 uur begint de viering. Met onze mooi versierde stokken gaan we dan in processie door de kerk. Tijdens deze viering is er een Kinderwoorddienst. Hierin lezen we het verhaal van Palmpasen, de intocht van Jezus in Jeruzalem. En je mag vertellen aan wie je je stok weg zou willen geven.

Bij de Adelbertuskerk starten we om 9:50 uur in de kerk. We maken het eerste stukje van de viering mee en daarna gaan we palmpaasstokken versieren. Neem zelf een lege palmpaasstok mee. Na de viering gaan we, met wie dat wil, enkele stokken wegbrengen naar parochianen. Als je ook een palmpaasstok wilt komen versieren, dan kun je je opgeven bij Larissa Boer, tel: 06-123 32 204. De kosten zijn: € 2,00.