Stille Omgang Jongerengroep Franciscus

Met de Jongerengroep Franciscus zullen wij aansluiten bij het jongerenprogramma van de Stille Omgang. Lopend door de straten in de nacht van 16 op 17 maart in stilte dwars door het uitgaansleven van Amsterdam. We gedenken het Mirakel van Amsterdam van 15 maart 1345, zie www.stille-omgang.nl. Vandaag de dag trekken zo’n 7000 pelgrims door de binnenstad. ‘Biddend voor vrede’ is het thema van 2024. Het jongerenprogramma begint om 21.00 uur met een presentatie van een aalmoezenier bij de Koninklijke Landmacht. Er is aanbidding en straatmissie voor wie dat wilt. Om 22.00 uur is de H. Mis met onze bisschop Mgr. Hendriks. Na de viering gaan we de Stille Omgang lopen. We verzamelen op station Driehuis om 19.20 uur. Jongeren van 14 tot 30 jaar zijn van harte uitgenodigd om mee te gaan. Uiteraard zal er voldoende begeleiding zijn. Graag van tevoren aanmelden via vjm-borgonjen@parochiefranciscus.net of bel/app 06-50434719.