Geschenkenveiling groot succes! | Engelmunduskerk

Zaterdag 5 oktober konden belangstellenden, onder een warm herfstzonnetje, unieke tweedehands spullen, boeken en curiosa kopen op de jaarlijkse markt bij de Engelmunduskerk. Ook voor wie trek had in een oliebol, een jubileumbiertje wilde kopen of gewoon gezellig een praatje wilde maken, was er volop gelegenheid. Het altijd gezellige ‘gezelligheidskoor’ De Delta Singers uit IJmuiden trad, zoals elk jaar, weer op.

Onder leiding van veilingmeester John Vink begon rond 12.00 uur de veiling waar geschonken goederen van winkeliers uit Driehuis, Santpoort, IJmuiden en Velserbroek per opbod werden verkocht. De opbrengsten zijn bestemd voor een onmisbare bijdrage voor het noodzakelijk onderhoud van de kerk. Het was een groot succes! Daarnaast werden er loten verkocht waarmee je prachtige prijzen kon winnen.

Hierbij bedanken wij alle gulle gevers, alle kopers maar vooral alle vrijwilligers die deze dag tot een succes maakten!