Franciscus Magazine 3 sep-16 okt

Ook in dit nummer van Franciscus Magazine staat uitgebreide informatie over vieringen, koren of bijvoorbeeld 40 parochianen die een bezoek brachten aan de Abdij van Egmond!

Lees ook “In gesprek met…” waarin een parochiaan antwoorden geeft op zijn verbondenheid en inspiratie met het geloof en op pag. 12-13 geven parochianen reacties op de vraag: “Maria is gekozen om moeder van Jezus te zijn, heb jij een speciale band met haar en kun je daar iets over vertellen?”

In aanloop rondom het 100 (+2) -jarig jubileum in de Adelbertuskerk kun je het programma van de festiviteiten lezen en 3 parochianen, die bijna even oud zijn als het kerkgebouw, vertellen over dierbare herinneringen die ze met het gebouw en de pastores hebben.

Zaterdag 7- en zondag 8 oktober kun je in de Engelmunduskerk terecht voor de boeken- en snuffelmarkt en zo een bijdrage leveren aan het goede doel, het onderhoud van deze monumentale kerk (zie pag. 26) of je kunt je aansluiten op zondag 8 oktober bij het Franciscusfeest. Na de viering is er ontmoeting met koffie/thee en broodjes.

Achter in de kerk ligt de papieren versie of lees hier Franciscus Magazine digitaal.