Tweewekelijkse Pastorale Nieuwsbrief

Hopelijk heeft iedereen genoten van de afgelopen rustperiode, in een ver buitenland of gewoon thuis. Misschien maakte u gebruik van de ‘zomerse uitnodiging’ met de meet & greets waar u met de zomerpas in SamenKerk voor uitgenodigd was? Of heeft u een bezoek gebracht aan een andere kerklocatie, een museum of een concert in ons bisdom.
Ook in onze parochie is tijdens de vakantie hard gewerkt om een nieuw nummer Franciscus Magazine voor u te maken. Alle aankomende vieringen en activiteiten tot midden oktober kunt u daar uitgebreid in lezen.

De nieuwsbrief Franciscus Actueel die tot vóór de vakantie wekelijks verscheen, zal vanaf 1 september qua vorm, stijl en uitgave veranderen in een tweewekelijkse Pastorale Nieuwbrief.

Kijk hier voor de 1e Pastorale Nieuwsbrief van 10-24 september
.