Chillen met tieners en jongeren | Adelbertuskerk

Jongeren met Bijbel

Op zaterdagavond 9 februari 2019 was de aftrap van het maandelijkse chillen met de bijbel in de Adelbertuskerk. We waren met een groep van 28 waaronder 7 tieners en 7 jongere kinderen. Allereerst hebben we met elkaar soep en brood gegeten en het intredelied van de familieviering geoefend. Daarna heeft Vicaris Bruggink uitleg gegeven over de bijbel en de lezing uit de familieviering van 3 maart a.s.. Ook heeft hij een quiz gehouden tussen de jongens en de meisjes waarbij het lange tijd gelijk op ging, maar de meisjes wisten uiteindelijk net iets meer over de bijbel.

Om 19.00 u. gingen de tieners met Rob naar het jeugdhonk om te bespreken hoe ze dat kunnen opknappen en opvrolijken. De ouders en jongere kinderen hebben gezellig met elkaar gesproken en geknutseld.

Agnes heeft als afsluiting uitleg gegeven over het knutselwerk en pastoor George heeft om 20.00 u. de avond afgesloten met een Weesgegroetje.

De volgende chill avond is op zaterdagavond 9 maart van 18.00 u. tot 20.00 u.

Iedereen is van harte welkom.