Geloven, dromen, start-up!

Droom jij ook van een bloeiende, levendige en groeiende parochie? Een plek waar een ieder zich op zijn plek voelt en gevoed wordt. Misschien is de Missionary School dan iets voor jou!

The Missionary School

Vanuit het jongerenpastoraat van het bisdom Haarlem-Amsterdam wordt voor jongeren (18-30 jaar) een traject aangeboden om je te verdiepen in het geloof en daarnaast een missionaire start-up op te zetten.
Dit studiejaar biedt je vorming in het geloof en een sterke basis om missionair naar buiten te treden. Naast het eigen geloof verder uitdiepen en beleven in gebedstijden, wordt je als jongere uitgedaagd om je eigen ideeën verder te ontwikkelen: Van concept tot start-up.

Professionele begeleiding

Na het vormingsjaar ga je met je team aan de slag in de parochie. Je krijgt daarbij coaching en ondersteuning van de parochie en professionele begeleiding.
De parochie is van groot belang voor de inbedding van het project. De jongeren (kinderen en volwassenen) die door het missionaire project bereikt worden kunnen dan in de parochiegemeenschap worden opgenomen om daar verder te groeien in hun leerlingschap van Jezus te midden van de parochianen die zich ook steeds meer verdiepen in dit leerlingschap.

Het traject

Het traject van The Missionary School bestaat uit 8 weekenden beginnend in het weekend van 2 oktober. De weekenden vinden grotendeels in Heiloo plaats, met uitzondering van één missieweekend verderop in het land. Er doen al zo’n 9 jongeren vanuit verschillende bisdommen mee en er is nog plek voor meer.

Meld je aan!

Mocht je interesse hebben kijk dan op de website van The Missionary School: www.themissionaryschool.nl of neem contact op met Carolien Hoogenboom info@themisionaryschool.nl  | 06-234 36 049.