Bijbels chillen met jongeren | Adelbertuskerk

Bijbels chillen

Afgelopen zaterdag 9 maart was alweer de tweede ‘Bijbels chillen met jongeren’-avond. Deze maandelijkse bijeenkomst is speciaal bedoeld voor gezinnen met kinderen (van heel jong tot middelbare schoolleeftijd).

Deze keer hebben we na het gezamenlijk gebed heerlijk nasi gegeten waarna de jongste kinderen met elkaar konden gaan kleuren, puzzelen, Ganzenbord- of Memory spelen.

Vicaris Bruggink heeft het evangelieverhaal over Jezus die veertig dagen in de woestijn verbleef voorgelezen en uitgelegd en hij heeft daarna de jongens en meisjes weer uitgedaagd met een quiz. Er was veel ruimte om vragen te stellen.

Na een gezamenlijk lied gingen de tieners met pastoor George in gesprek over talenten en hoe je je talent kunt inzetten. De jongste kinderen speelden Bingo.

Het was een heel gezellige avond en wij hopen dat er steeds meer gezinnen aansluiten.

De volgende bijeenkomst is zaterdag 13 april van 18.00 tot 20.00 uur in de Adelbertuskerk.