Vera van Hamburg en Niels Stolp koninklijk onderscheiden

Vera van Hamburg kreeg een koninklijke onderscheiding omdat ze al 40 jaar vrijwilligster is in onze parochie, eerst als medewerkster op parochiecentrum Naaldkerk en bestuurslid van de parochie OLVAB, en daarna op het parochie-secretariaat Franciscus. Sinds 1987 is ze actief als EHBO’er bij EHBO Santpoort en verleent ze ondersteuning bij evenementen en sportwedstrijden. Ook gaf Vera jarenlang fietsles aan allochtone vrouwen in Sporthal Zeewijk. Tevens is ze met José Rustemeijer contactpersoon vanuit de parochie naar Scouting Radboud toe. Daar is ze vertrouwenspersoon en zit ze in het bestuur van de Jeugdraad. Ook Niels Stolp ontving een koninklijke onderscheiding uit handen van burgermeester Dales. Niels is webmaster van de website van de Naaldkerk, zo ook van de Oranjevereniging. Tevens is hij bestuurslid van Scouting Radboud en is hij daar heel actief. Vera en Niels, van harte gefeliciteerd met jullie koninklijke onderscheiding!