Stille Omgang – Ontmoeting met jongeren en Christus

De Stille Omgang is een nachtelijke stille pelgrimstocht door het centrum van Amsterdam die de route volgt die de pastoor van de Oude Kerk in 1345 liep, nadat hij getuige was geweest van een Eucharistisch wonder dat aan een zieke geschiedde. Dit Wonder heet het Mirakel van Amsterdam. Voor meer informatie over dit Mirakel kijk op deze website: www.stille-omgang.nl/het-mirakel-van-amsterdam/

Ik ben het licht van de wereld, wie mij volgt, gaat zijn weg niet in duisternis, maar zal het ware levenslicht bezitten. Joh. 8,12

Vanuit onze parochie is er voor jongeren vanaf de middelbare school een apart programma samengesteld om deze Stille Omgang te lopen. We vertrekken op zaterdagavond 19 maart met de trein vanaf station Haarlem rond 18.30 uur en verwachten 22.15 uur terug te zijn. Pastoor George zal hierbij aanwezig zijn.

Zit je op de middelbare school of hoger dan ben je van harte welkom om mee te gaan!
Meld je direct aan dan sturen we het programma naar je toe. Vind je het leuk om met je moeder en/of vader aan te sluiten, dan is dat natuurlijk prima.

Voor aanmelden of meer informatie: Vincent Borgonjen, vjmborgonjen@parochiefranciscus.net of bel/app 06-504 34 719.