Relieken H. Bernadette van Lourdes, 5 t/m 8 april in ons bisdom

Op 5 april zal een reliekschrijn van de heilige Bernadette Soubirous in de parochie H. Maria in Amstelveen zijn en van 6 t/m 8 april in het heiligdom O.L.V. ter Nood in Heiloo. Op beide locaties is er een uitgebreid programma, zie www.heiligemariaparochie.nl resp. www.olvternood.nl. Bernadette was 14 jaar toen zij op 11 februari 1858 een verschijning zag van Maria in de grot van Massabielle, net buiten Lourdes. Door de aanwezigheid van de reliekschrijn in Nederland willen de Nederlandse bisschoppen de evangelische boodschap van Lourdes onder de aandacht brengen en het pelgrimeren naar Lourdes stimuleren. Van 21 t/m 26 september 2024 zal er vanuit onze parochie een Lourdesreis georganiseerd worden. Voor opgave/info over deze Lourdesreis: Ton Joosten – 023 5390382.