Palmpasenstok maken | Adelbertuskerk & Engelmunduskerk

Bij de Engelmunduskerk starten we om 9.45 u. in de Parochiezaal met het versieren van de palmpasenstok. Neem je eigen stok (twee latjes van ca 70 en ca 45 cm) mee. Versierspullen hebben wij. Om 10.30 uur begint de viering. Met onze mooi versierde palmpasenstokken gaan we dan in processie door de kerk. Tijdens deze viering zingt het Kinderkoor Velsen en is er een Kinderwoorddienst voor alle kinderen vanaf 2 jaar. Hierin lezen we het verhaal van Palmpasen, de intocht van Jezus in Jeruzalem. En je mag vertellen aan wie je je stok weg zou willen geven.

Bij de Adelbertuskerk starten we om 9.50 uur in de kerk. We maken het eerste stukje van de viering mee en daarna gaan we palmpasenstokken versieren. Neem zelf een lege palmpasenstok mee. Na de viering gaan we enkele stokken wegbrengen naar parochianen.
Als je ook een palmpasenstok wilt komen versieren, dan kun je je opgeven bij Marion van Riessen, tel: 06 – 308 81 668. De kosten zijn: € 2,-.