Onder de hoede van Maria | Mariakerk

‘Zomaar een dak, boven wat hoofden’

Op vrijdag 20 september hebben we een bijzondere jubileumactiviteit in de Mariakerk: Een nachtje slapen in de kerk voor jong en oud.

Het programma begint om 17.30 uur, waarna we gezamenlijk starten met een maaltijd. Hierna is er een gevarieerd programma voor jong en oud. Aan het eind van het programma zullen we allemaal onze slaapzakken opzoeken achterin de kerk onder de koorzolder.
Op zaterdagochtend zal er na het ontbijt nog een activiteit georganiseerd worden door de roverscouts van Scouting Brigitta en dan is de afsluiting om 12.00 uur.

Deze activiteit is voor iedereen van de H. Franciscusparochie i.o. Kinderen onder de 18 jaar mogen komen, als ze worden begeleid door een volwassene.
De kosten voor deze onvergetelijke nacht zijn € 2,50 p.p. en opgeven kan via de mail: carolinevanwees@gmail.com.
Wilt u dan aangeven met hoeveel personen u komt, van welke leeftijden en of we rekening moeten houden met allergieën.