Najaarsconcerten Adelbertuskerk

Het Heemsteeds Philharmonisch Orkest is een orkest dat bestaat uit zo’n 50 gedreven amateurmusici. Hun concerten en projecten kenmerken zich door originaliteit, kwaliteit en veelzijdigheid. Zaterdag 27 november zal het HPhO twee najaarsconcerten geven in de Adelbertuskerk. Een om 19.30 u. en een om 21.00 u.

Het orkest staat onder leiding van dirigent Dick Verhoef. In deze concerten zullen zij werk spelen van Vincenzo Bellini: Ouverture ‘Norma’, van Camille Saint-Saëns: Celloconcert nr. 1 in a kl.t. en van Hendrik Andriessen: Ricercare. Zij krijgen medewerking van Emma Naegele, een celliste die in 2020 de derde prijs in de International Competition Antonio Janigro in Zagreb in Kroatië won.

De kaartjes kosten € 15,-, vrienden van de HPhO betalen € 12,50. U kunt hier uw kaarten bestellen.
Voor het 1e concert om 19.30 u. klik hier.
en voor het 2e concert om 21.00 u. klik hier.