Vier Kerstmis!

De landelijke website VierKerstmis.nl, dit initiatief van de Nederlandse R.-K. bisschoppen, roept iedereen op om zoveel mogelijk Kerstmis te vieren in de eigen plaatselijke Kerk. Helaas hebben de actuele maatregelen rondom corona hier een stokje voor gestoken en kunnen we de Nachtmis niet vieren in onze kerken in de Franciscusparochie.

Klik hier om te zien waar en wanneer u wél in onze parochie Kerstmis kunt vieren.

Coronamaatregelen

De verwachting dat er dit jaar minder strenge maatregelen op het gebied van corona zouden gelden rond Kerstmis zijn helaas anders uitgevallen. Daarvoor hebben we voor u een huisliturgie voor Kerstavond gemaakt.
Via deze link kunt u deze lezen, downloaden en printen.

Kijk hier voor de landelijke website VierKerstmis.nl. Deze biedt een aantal handige links en downloads die allemaal inspirerend en informatief zijn voor en over het vieren van Kerstmis. Zo is er voor kinderen een mooi Kerst-doeboekje om te downloaden, is er een link naar het kerstevangelie, een brief, maar ook een filmpje namens en met de Nederlandse bisschoppen en nog veel meer.