De vlag hangt uit! | Jubileum Engelmunduskerk

Opening Jubileum Engelmunduskerk

Gisteren werd het jubileum van de Engelmunduskerk onder grote belangstelling feestelijk geopend.

Speciaal voor het jubileum van de kerk is in samenwerking met de Stichting Dorpsfeest Driehuis een vlag voor het dorp ontworpen.De opbrengst komt ten goede aan het onderhoud van de kerk. De vlag heeft een oplage van 250 en is te koop voor € 15,- per stuk.
Santpoorts bier heeft een jubileumbier gebrouwen. In een feestverpakking van drie flesjes met opener waarop het jubileumlogo van de kerk staat, wordt het bier cadeau gedaan aan Vrienden van de Engelmunduskerk. Voor € 1,25 per week, dat is € 65,- per jaar, kan iemand Vriend worden.

Op 5 april is om 19.30 u. het allereerste muziekcafé in de kerk met optredens van de akoestische coverband Ampless, Nes (twee broers met Nederlandstalige folk) en de Koelband.

Op zaterdag 6 april is vanaf 13.00 u. ‘Heel Driehuis bakt’ en is er een cupcakewedstrijd voor kinderen.

Zondag 7 april sluiten we de feestweek af met een feestelijke eredienst en om 13.00 u. is er een Korenlint met optredens van tien koren uit de Franciscusparochie.