Geschenkenveiling en Boeken- en Snuffelmarkt | Engelmunduskerk

Aanstaande zaterdag 5 oktober start om 9.00 uur de Boeken- en Snuffelmarkt. In de kerk zijn boekenkramen opgesteld, de boeken zijn gesorteerd, op genre en schrijvers. Vele honderden boeken kunnen gekocht worden voor een prikkie.

Buiten zijn de kramen met curiosa en andere artikelen. Een heerlijke oliebol van Harm of lekker gebak met een vers kopje koffie staan voor u klaar. U kunt er bij gaan zitten in de mooie tuin. Gezellig toch, dicht bij huis en met bekenden om u heen. Even bijpraten of de gekochte aanwinsten aan elkaar laten zien.

De markt, rondom het hart van Driehuis, is een begrip geworden en trekt jaarlijks honderden bezoekers. Ieder jaar wordt de markt vernieuwd, kom ook! Struin bij de kramen en vind unieke 2e hands spullen, boeken, curiosa, of zilverwerk. Ga langs bij de bloembollenkraam of koop een prachtige bloemstuk. U kunt ook weer loten kopen voor mooie prijzen. De hoofdprijs is een grote flatscreen lcd tv.

Om 10.45 uur is er het optreden van het gezelligheidskoor De Delta Singers uit IJmuiden.

De veiling, onder de bezielende leiding van veilingmeester John Vink, begint om 12.00 uur. Er kan geboden worden op goederen die winkeliers uit Driehuis, IJmuiden, Santpoort en de Velserbroek geschonken hebben. Vele vrijwilligers zorgen voor een succesvolle dag. Door uw aankopen draagt u bij aan het noodzakelijke onderhoud van de Engelmunduskerk.

Iedereen is van harte welkom!