Benoemingen per 1 maart

Na 10 jaar actief te zijn geweest in onze parochies van de H. Franciscus i.o. gaat Pastoor George Paimpillil ons verlaten.
Pastoor George is door de bisschop gevraagd pastoor te worden van de parochies in Zaandam. Tevens zal hij deken worden van de regio Zaandam. We moeten daarmee afscheid nemen van onze hardwerkende en bevlogen pastoor, die veel betekend heeft voor onze parochies.

Pastoor Floris Bunschoten wordt onze nieuwe pastoor en deken van Haarlem. Hij is op dit moment nog werkzaam als pastoor en deken in Zaandam. Naast deze taken, zal hij tevens benoemd worden als plebaan van de kathedraal.
Pastoor Bunschoten zal zijn intrek nemen in de plebanie bij de kathedraal aan de Leidsevaart in Haarlem.

Wij willen Pastoor Bunschoten van harte welkom heten in onze parochies.

Deze benoemingen gaan in op 1 maart. Er zal nog nader worden bericht over het afscheid van Pastoor Paimpillil en de intrede van pastoor Bunschoten, zodra hier meer over bekend is.