Afscheidsviering Pastoor George Paimpillil

Pastoor-deken dr. George Paimpillil zal per 1 maart a.s. de Franciscusparochie i.o. gaan verlaten. Na 10 jaar in de regio Velsen en Haarlem-Noord dienstbaar te zijn geweest, is hij per 1 maart 2023 door bisschop Mgr. Hendriks benoemd tot pastoor van de 7 parochies in Zaandam en omgeving en tot deken van de regio’s Zaandam en IJmond.

Zondag 26 februari gaat pastoor George voor de laatste keer voor in de eucharistieviering van 10.30 uur in de Engelmunduskerk te Driehuis. Wij nodigen u allen van harte uit voor deze viering om door uw aanwezigheid pastoor George te bedanken voor al die jaren dat hij zich met grote bevlogenheid en toewijding heeft ingezet in onze parochies. Na de viering is er gelegenheid om onder het genot van koffie/thee en wat lekkers persoonlijk de hand te schudden van Pastoor George.

Wij gaan pastoor Georges inspiratie en blijheid missen en wensen hem Gods zegen om op zijn nieuwe werkplek met dezelfde energie nieuwe uitdagingen aan te gaan en de boodschap van Jezus verder te verspreiden.

Zondag 26 februari om 10.30 u. in de Engelmunduskerk, Driehuizerkerkweg 113 te Driehuis.
Alle andere kerken zijn dan gesloten.

Het Parochiebestuur en Het Pastoraal Team van de H. Franciscusparochie i.o.