Alpha komt eraan in onze parochie!

Twijfel je soms over het geloof of de zin van het leven? Dan is er goed nieuws: op woensdag 21 september 2022 start er een Alpha in onze parochie!

Alpha is een laagdrempelige, wekelijkse cursus waarin je met anderen op zoek gaat naar de zin van het leven. Tijdens tien interactieve en gezellige bijeenkomsten ontdek je wat het christelijk geloof inhoudt. Elke avond begint met een maaltijd: hét moment om elkaar op een ontspannen manier goed te leren kennen. Na de maaltijd luister je naar een kort, inspirerend verhaal over één van de onderwerpen. Daarna is er alle ruimte om je vragen en gedachten te delen in kleine groepen. Hierin kunnen alle vragen in vertrouwde sfeer worden gesteld en ga je samen op zoek naar antwoorden. Je ontmoet nieuwe mensen, met wie je echte, eerlijke gesprekken aangaat.

Schuif je aan of wil je meer informatie, bel/app Vincent Borgonjen, 06-504 34 719 of mail naar alpha@parochiefranciscus.net.