Alpha gaat weer van start!

Tijdens tien interactieve en gezellige bijeenkomsten ontdek je wat het christelijk geloof inhoudt. Elke avond zal beginnen met een maaltijd: hét moment om elkaar op een ontspannen manier goed te leren kennen. Na de maaltijd luister je naar een kort, inspirerend verhaal over één van de onderwerpen. Daarna is er alle ruimte om je vragen en gedachten te delen in kleine groepen.

In de kleine groepen kunnen alle vragen in vertrouwde sfeer worden gesteld en ga je samen op zoek naar antwoorden. Iedereen komt met zijn eigen meningen en vragen. Er zijn geen foute antwoorden of meningen. Je ontdekt altijd iets nieuws. Je ontmoet nieuwe mensen, met wie je echte, eerlijke gesprekken aangaat. Alpha is er niet op gericht om discussies aan te gaan met elkaar, maar om elkaar te inspireren en te stimuleren.

Elke dinsdag van 11 april t/m 27 juni m.u.v. meivakantie
Data: 11 en 18 april; 9, 16, 23 en 30 mei; 6, 13, 20 en 27 juni
Tijd: 18.30 -21.00 uur (incl. maaltijd)
Parochiezaal Engelmunduskerk (Driehuizerkerkweg 113, Driehuis)