Pianorecital Mattias Spee | Engelmunduskerk

Zaterdag 27 mei speelt de viruoze pianist Mattias Spee om 15.00 u. muziek van de componisten Couperin, Debussy, Henkemans en zijn eigen composties. Naast zijn eerste liefde, de klassiek muziek, heeft altijd een passie gehad voor andere genres en stijlen, zoals bijvoorbeeld jazz.

Deze jonge Nederlandse pianist/componist is cum laude afgestudeerd aan het Conservatorium Amsterdam. Zijn voorliefde voor vergeten componisten heeft geleid tot het maken van een serie albums getiteld Eclipse. Daarin laat hij onontdekte schatten uit het pianorepertoire horen.

Voor de hoezen van zijn 2 uitgegeven cd’s van deze muziek werd hij geïnspireerd door de gebrandschilderde ramen van Han Bijvoet in de Engelmunduskerk te Driehuis!

Het pianorecital bestaat uit 2 delen van 45 minuten met koffiepauze. De toegang is gratis. Aan het einde van het recital is er een deurcollecte.
Iedereen is van harte welkom!

Zaterdag 27 mei – 15.00 u.
Engelmunduskerk Driehuis, Driehuizerkerkweg 113