Oproep rondom Mariatentoonstelling | Mariakerk

Oproep rondom Mariatentoonstelling in de Mariakerk in oktober:

Graag willen we u uitnodigen om uw Maria in de Mariakerk  te tonen. Dat kan zijn in de vorm van een beeld, een schilderij, kaarsen, wij­waterbakjes, medailles, een speciale rozenkrans en bidprentjes. Ook zou het mooi zijn om het ver­haal van uw Maria er bij te mogen ontvangen. Bijvoorbeeld: Waarom is uw Maria afbeelding spe­ciaal  voor u, heeft u speciale her­in­neringen en wat betekent Maria in uw leven en hoe is deze Maria in uw bezit gekomen. Wilt u dit verhaal op papier zetten en met de Maria afbeelding beschikbaar stellen voor de tentoon­stelling. We zien graag uw Maria en het verhaal om samen te delen.

Het is de bedoeling dat de beelden de gehele maand oktober in de kerk blijven staan. De officiële opening van de ten­toon­stelling is zondag 29 september aan het einde van de viering. Het zou geweldig zijn als wij een ge­varieerde samenstelling over Maria tentoon kunnen stellen.

U kunt zich aanmelden tot zondag na de viering van 22 september. Een briefje in de brievenbus van het parochiecentrum. Telefonisch aan­melden via tel. 023-538 42 65 of per mail wil.eskes@upcmail.nl bij Wil Eskes.

De beelden kunnen gebracht worden op maandag 23 september tussen 10.30 en 12.00 uur, dinsdag 24 september tussen 15.00 en 16.30 uur en woensdag 25 september tussen 10.30 en 12.00 uur.

De Maria Sing In is zondag 27 oktober, na afloop kunt u het beeld weer mee naar huis ne­men.