Lof met Meditatie en Rozenkrans

De meimaand is Mariamaand. Velen hebben een bijzondere band met de H. Maria. Ook in onze parochie besteden we aandacht aan de Mariamaand door o.a. een Lof met Meditatie en Rozenkrans te bidden gedurende deze hele meimaand.

Vorige week woensdag startten we in de Engelmunduskerk met deze vieringen. We baden o.a. de Glorie­volle Geheimen en waren zo met elkaar verbonden. De organist en de twee cantoren zorgden voor de muzikale omlijsting. We baden samen in stilte bij Christus door de uitstelling van het Allerheiligste. Na de viering werd er dankbaar gebruik gemaakt van de mogelijkheid van het Sacrament van boete en verzoening.

Voor deze sfeer van rust en deze ervaring kunt u woensdag 19- en 26 mei om 19.00 uur ook weer aansluiten in de H. Franciscusparochie.
Locatie: Engelmunduskerk, Driehuizerkerkweg 113, Driehuis.

Iedereen is van harte welkom. Vooraf aanmelden is niet nodig.
Het Pastoresteam