Samen zingen

Zondag 11 december verzorgden de koren De Cantorij en Trinity een Kerstsing-in in de Adelbertuskerk te Haarlem-Noord. Er is daarvoor stevig gerepeteerd, met extra gezamenlijke repetities. Ruim 300 bezoekers zongen enthousiast mee: een mooie opmaat naar Kerstmis. Na afloop waren er glühwein of chocomelk en vooral veel gezellige ontmoetingen.

Hieronder ziet en hoort u een kleine impressie van het resultaat van deze Kerstsing-in.

Als je denkt, eigenlijk wil ik wel meezingen in een van deze koren, kom dan eens naar een repetitie: De Cantorij repeteert op woensdag van 19.30-21.30 u. en Trinity op vrijdag van 20.00-21.45 u.; locatie Adelbertuskerk.

De nachtmis in de Adelbertuskerk, op zaterdag 24 december om 21.00 uur, wordt, ook in goede samenwerking, muzikaal verzorgd door de koren De Cantorij en Trinity.
Bij de hoogmis, zondag 25 december, zingt het Adelbertuskoor.