175-jarig jubileum | Parochiegemeenschap Schoten

Op 30 juni 2019 starten wij deze dag in de Mariakerk om 10.00 u. met een eucharistieviering met als hoofdcele­brant Mgr. J.M. Punt, concelebrant pastoor George en assistentie van het pastoresteam. Na deze vie­­ring is er koffie met gebak en voor kinderen de mogelijkheid om te knutselen. Rond 12.15 u. heffen wij het glas om dit jubileum te vieren en rond 13.15 u. sluiten wij het ochtendprogramma.

De aanmelding voor het avondprogramma is gesloten: Er zijn geen entreekaarten meer te bestellen.

Voor het avond­programma kunt u vanaf 16.30 u. terecht. Om 17.00 u. openen wij de avond met een glaas­je. Wij sluiten af met een gezamenlijk diner in de kerk waarbij er voor de kinderen een aangepast menu is. De kosten voor dit jubileumdiner zijn € 10,- p.p. (kinderen € 5,-) alles inclusief.

De entreekaarten voor het avondprogramma zijn van 26 mei t/m 20 juni verkrijgbaar na de vieringen op zondag en de rest van de week in het parochiecentrum. Meldt u tijdig aan gezien de voorberei­dingen.